OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
GK. 271 .1. 2012 Wizna, dnia 05.03.2012r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Wizna, 18-430 Wizna ul. Plac kpt. Raginisa 35 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem
w Kramkowie”
1. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości przekraczającej równowartość kwoty 14 000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz .U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
2. Sposób uzyskania SIWZ:
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia, można odebrać za odpłatnością w kwocie 60,00zł w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Wizna, ul. Plac kpt. Raginisa 35, I – piętro, pokój nr 8.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest SIWZ: bip.wizna.pl w zakładce Przetargi.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w Kramkowie obejmujący swoim zakresem:
1) roboty rozbiórkowe: rozebranie podłóg drewnianych, rozebranie stropów i ścian drewnianych, odbicie tynków wewnętrznych, demontaż ościeżnic drzwiowych i okiennych, rozebranie więźby dachowej i pokrycia dachowego z eternitu, rozebranie kominów wolnostojących i ścianek, wywóz gruzu z rozbiórki;
2) dach: więźba dachowa drewniana z tarcicy nasyconej, pokrycie dachu blachodachówką, obróbki blacharskie, rury spustowe, oraz rynny, boazerie z listew drewnianych – pod wypustami dachu;
3) roboty murowe: zamurowanie otworu drzwiowego, murowanie komina oraz murowanie ścianki działowej;
4) stolarka okienna i drzwiowa: obsadzenie okien i drzwi, obsadzenie parapetów granitowych;
5) tynki wewnętrzne: okładziny z płyt Regips, konstrukcja rusztów, sufity podwieszone wraz z izolacją i ociepleniem;
6) podłoża i posadzki: podkłady betonowe, izolacje, warstwy wyrównawcze, posadzki ceramiczne i z paneli podłogowych oraz cokolik;
7) roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów;
8) roboty elektryczne: tablice rozdzielcze, przewody izolowane jednożyłowe i akcesoria wraz ze sprawdzeniem pomiaru obwodu;
9) instalacja wod-kan.: rurociąg z rur PVC kanalizacyjnych, przyłącze wodociągowe, bateria umywalki i ustępy;
10) roboty zewnętrzne – ocieplenie ścian: ocieplenie ścian płytami styropianowymi M-20 grub. 12 cm wraz ze strukturą zewnętrzną, parapety zewnętrzne aluminiowe wraz z uszczelnieniem;
11) wyposażenie świetlicy(z dostawą i montażem): stoły – 10szt., krzesła - 60 szt., stół do tenisa stołowego – 1szt., żaluzje Verticale.
Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.08.2012r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie co najmniej 2 zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 50% wartości złożonej oferty oraz posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
7.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie 6 SIWZ zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
Z treści dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
7.3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
7.5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu.
7.6 Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wadium
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wizna, ul. Plac Kpt. Raginisa 35,I piętro pokój nr 8 w terminie do dnia 21.03.2012r. do godz. 1000.
11. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Wójt
dr inż. Zbigniew Sokołowski
- SIWZ (pdf) 5 mar 2012 20:33 0,4 MB
- załączniki 1-5 do SIWZ (doc) 5 mar 2012 20:34 0,08 MB
- wzór umowy (pdf) 5 mar 2012 20:34 0,27 MB
- przedmiar remont świetlicy (pdf) 5 mar 2012 20:35 0,43 MB
- przedmiar wyposażenie świetlicy (pdf) 5 mar 2012 20:37 0,4 MB
- kosztorys ofertowy remont świetlicy (pdf) 5 mar 2012 20:38 0,43 MB
- kosztorys ofertowy wyposażenie świetlicy (pdf) 5 mar 2012 20:39 0,4 MB