BIP Gminy Wizna

Zarządzenie Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiźnie

w sprawie ogłoszenia naboru kandydatów do pracy na stanowisko asystenta rodziny

Pliki do pobrania:

Data powstania: wtorek, 15 paź 2019 14:08
Data opublikowania: wtorek, 15 paź 2019 14:12
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 164 razy

Zarządzenie Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiźnie

w sprawie ogłoszenia naboru kandydatów do pracy na stanowisko pracownika socjalnego

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 11 paź 2019 07:46
Data opublikowania: piątek, 11 paź 2019 07:48
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 221 razy

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora na samodzielnym stanowisku pracy ds. zagospodarowania przestrzennego

Pliki do pobrania:


Zarządzenie Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiźnie

w sprawie ogłoszenia naboru kandydatów do pracy na stanowiska pracownika socjalnego

Pliki do pobrania:

Data powstania: wtorek, 24 wrz 2019 11:43
Data opublikowania: wtorek, 24 wrz 2019 11:51
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 784 razy

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY WIZNA

dot. GK.6733.5.2019 - wydania decyzji lokalizacji celu publicznego inwestycji pn. budowie spinki wodociągu Wizna i Stare Bożejewo w miejscowości Rutki i Męczki

Pliki do pobrania:


ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

ws. udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, tj. wylotów kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 1024 oraz 1410/2 obręb Wizna

Pliki do pobrania:


INFORMACJA O SPROSTOWANIU

dot. postępowania o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego GK.6733.5.2019

Pliki do pobrania:


OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY WIZNA

GK.6733.5.2019 - wszczęcie postępowania ws. wydania decyzji lokalizacji celu publicznego inwestycji pn. budowie spinki wodociągu Wizna i Stare Bożejewo w miejscowości Rutki i Męczki

Pliki do pobrania:


OBWIESZCZENIE SAMORZĄDOWEGO KOLEGIUM ODWOŁAWCZEGO W ŁOMŻY

dot. odwołania od decyzji z dn. 4 lipca 2019 r. znak: GK.6733.3.2019 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego - kanalizacja deszczowa ul. Zastodolna

Pliki do pobrania:


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty GK.271.38.2019

dot. „Ułożenie i mechaniczna stabilizacja mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych na drodze gminnej (dojazdowej do pól) o nawierzchni żwirowej Nr 105625B na odcinku ok. 1,5 km (km 0+580 – 2+095)”

Pliki do pobrania:


Zapytanie ofertowe GK.271.38.2019

„Ułożenie i mechaniczna stabilizacja mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych na drodze gminnej (dojazdowej do pól) o nawierzchni żwirowej Nr 105625B na odcinku ok. 1,5 km (km 0+580 – 2+095)”

Pliki do pobrania:


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania GK.271.34.2019

„Ułożenie i mechaniczna stabilizacja mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych na drodze gminnej (dojazdowej do pól) o nawierzchni żwirowej Nr 105625B na odcinku ok. 1,5 km (km 0+580 – 2+095)”

Pliki do pobrania:



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego GK.271.1.1.2019

Wizna, dn. 5.08.2019 r.

GK.271.1.1.2019

 

ZAWIADOMIENIE

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1986) informuję, że w prowadzonym przez Zamawiającego - Gminę Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18 – 430 Wizna postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 na drogi gminy Wiznawybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę – STANPOL Paweł Przestrzelski Sp.k., ul. Makowa 28, 18 – 400 Łomża.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uzasadniając dokonany wybór informuję, że oferta ww. Wykonawcy była najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, skutkiem czego uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego.

W postępowaniu zastosowano następujące kryteria oceny ofert:

  1. Cena – 100 % /max. 100 pkt/

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

Oferta nr 1

STANPOL Paweł Przestrzelski Sp.k., ul. Makowa 28, 18 – 400 Łomża

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium: cena – 100,00 pkt,

Łączna liczba otrzymanych punktów – 100,00 pkt.

 

Oferta nr 2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MARGO” Mariusz Gosk, Al. Legionów 152, 18 – 400 Łomża

 

Zamawiający informuje również, że w niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy, a oferta nr 2 została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b – wadium było dostępne na koncie Zamawiającego od 23.07.2019 r., godz. 10:59:06, natomiast termin składania ofert (w tym dostępności wadium) upłynął 23.07.2019 r., godz. 10:00.

 

Wójt Gminy Wizna 

Mariusz Soliwoda

………………………..

Pliki do pobrania:



Zapytanie ofertowe

GK.271.34.2019

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 31 lip 2019 13:38
Data opublikowania: środa, 31 lip 2019 13:42
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 1470 razy

Informacja

o wynikach naboru

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 26 lip 2019 08:38
Data opublikowania: piątek, 26 lip 2019 08:42
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 1534 razy


Zapytanie ofertowe

Na zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Wizna w roku szkolnym 2019/2020

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 24 lip 2019 08:32
Data opublikowania: środa, 24 lip 2019 08:35
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 1626 razy









OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Ogłoszenie nr 571377-N-2019 z dnia 2019-07-10 r. 

Gmina Wizna: Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 na drogi gminy Wizna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wizna, krajowy numer identyfikacyjny 45067000200000, ul. pl. kpt. Władysława Raginisa  35 , 18-430  Wizna, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 888 90 00, , e-mail sekretariat@gminawizna.pl, , faks 86 888 90 13.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.wizna.pl/ 
    Adres profilu nabywcy: 
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
http://bip.wizna.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Tak 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
Tak Inny sposób: w formie pisemnej (papierowej), za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście Adres: Urząd Gminy Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18 - 430 Wizna, pokój nr 8

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 na drogi gminy Wizna 
Numer referencyjny: gk.271.1.1.2019 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 na drogi gminy Wizna Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszyw niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 w ilości ok. 5 625 ton w miejsca zgodnie z załącznikiem nr 6. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego z rozładunkiem. Wartość przedstawiona w powyższej tabeli jest szacunkowa i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego zapotrzebowania w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej mieszanki kruszyw. 

II.5) Główny kod CPV: 14210000-6 
Dodatkowe kody CPV: 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-30 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 14 8762 1019 0027 8672 2000 0020 z dopiskiem: Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 według PN-EN 13285 na drogi gminy Wizna (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2016. 359 z późn. zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2019-07-23, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 

Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących prawach w związku z tym: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18-430 Wizna 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod mailem: iod@wizna.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 28 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz przechowywany zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, w uzasadnionych przypadkach usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pod adres e-mail: iod@wizna.pl 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z przepisów prawa, w pozostałych przypadkach jest dobrowolne. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 

                                                                                                                                                                                       Wójt Gminy Wizna

 

                                                                                                                                                                                       Mariusz Soliwoda                                                                               

 

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 10 lip 2019 12:21
Data opublikowania: środa, 10 lip 2019 12:25
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 1767 razy

Zarządzenie Nr 15/2018/2019

w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze

Pliki do pobrania:

Data powstania: poniedziałek, 8 lip 2019 12:35
Data opublikowania: poniedziałek, 8 lip 2019 12:42
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 1872 razy






Taryfa

dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Wizna

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 7 cze 2019 14:36
Data opublikowania: piątek, 7 cze 2019 14:43
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2171 razy

Zarządzenie nr 27/2019 Wójta Gminy Wizna z dnia 7 czerwca 2019 roku

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiźnie

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 7 cze 2019 12:33
Data opublikowania: piątek, 7 cze 2019 12:34
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2484 razy

Zarządzenie nr 26/2019 Wójta Gminy Wizna z dnia 7 czerwca 2019 roku

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Rutkach Gmina Wizna

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 7 cze 2019 12:31
Data opublikowania: piątek, 7 cze 2019 12:33
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2232 razy

Zatwierdzenie

taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Wizna

Pliki do pobrania:

Data powstania: czwartek, 23 maj 2019 13:30
Data opublikowania: czwartek, 23 maj 2019 13:55
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2347 razy


Zarządzenie nr 14/2019

z dnia 10 maja 2019r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wizna

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 10 maj 2019 12:30
Data opublikowania: piątek, 10 maj 2019 12:36
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2556 razy

Ogłoszenie podstawowej kwoty dotacji i wskaźnika zwiększającego

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 10 maj 2019 09:20
Data opublikowania: piątek, 10 maj 2019 09:22
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2460 razy

Informacja

o wynikach konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 17 kwi 2019 10:25
Data opublikowania: środa, 17 kwi 2019 10:28
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2746 razy


Obwieszczenia Wójta Gminy Wizna

o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 5 kwi 2019 14:06
Data opublikowania: piątek, 5 kwi 2019 14:08
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 2899 razy


Zarządzenie nr 16/2019

ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2019 roku.

Pliki do pobrania:

Data powstania: poniedziałek, 18 mar 2019 11:52
Data opublikowania: poniedziałek, 18 mar 2019 12:00
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 3059 razy



Obwieszczenie

w sprawie wyznaczenia nowego terminu zebrania wyborczego sołectwa Jarnuty

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 1 mar 2019 11:54
Data opublikowania: piątek, 1 mar 2019 11:58
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 3234 razy



Zarządzenie nr 5/2019

20 luty 2019 roku

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 20 lut 2019 08:28
Data opublikowania: środa, 20 lut 2019 08:30
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 3379 razy




Zawiadomienie o zwołaniu IV sesji Rady Gminy

na dzień 29 stycznia 2019 roku

Pliki do pobrania:

Data powstania: wtorek, 22 sty 2019 12:51
Data opublikowania: wtorek, 22 sty 2019 12:54
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 3724 razy

Informacja w sprawie opróżniania zbiorników bezodpływowych (szamb)

Urząd Gminy Wizna informuje, że Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Wiźnie (SKR Wizna) posiada zgodę na opróżnianie zbiorników bezodpływowych, transport nieczystości ciekłych oraz przywóz nieczystości ciekłych do stacji zlewnej gminnej oczyszczalni ścieków w Wiźnie. Zgoda Administratora gminnej oczyszczalni ścieków w załączeniu.

Pliki do pobrania:


Ogłoszenie o wyborze oferty

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 23 sie 2017 12:54
Data opublikowania: środa, 23 sie 2017 12:56
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 8228 razy


OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIZNA.

Informacja o podpisaniu umowy na dofinansowanie operacji pn.„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 172036B we wsi Zanklewo”

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 29 lip 2016 15:03
Data opublikowania: piątek, 29 lip 2016 15:04
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 11831 razy

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIZNA.

Informacja o podpisaniu umowy na dofinansowanie operacji pn.„Przebudowa drogi gminnej we wsi Sieburczyn – odcinek III”

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 29 lip 2016 15:01
Data opublikowania: piątek, 29 lip 2016 15:02
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 11892 razy

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIZNA.

Informacja o podpisaniu umowy o dofinansowanie operacji pn.„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105617B Sieburczyn-Rutkowskie”

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 29 lip 2016 14:59
Data opublikowania: piątek, 29 lip 2016 15:01
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 11893 razy

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIZNA.

podpisanie umowy o dofinansowaniu dla operacji pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 105630B – ul. Jana Pawła II w Wiźnie"

Pliki do pobrania:

Data powstania: piątek, 29 lip 2016 14:47
Data opublikowania: piątek, 29 lip 2016 14:54
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 11867 razy

Ogłoszenie

o konsultacjach dla osób uzależnionych

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 13 kwi 2016 08:11
Data opublikowania: środa, 13 kwi 2016 08:13
Opublikował(a): Skrocka Małgorzata
Zaakceptował(a): Skrocka Małgorzata
Artykuł był czytany: 12987 razy

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

Europa inwestująca w obszary wiejskie

 

Data powstania: czwartek, 9 paź 2014 14:40
Data opublikowania: czwartek, 9 paź 2014 14:52
Opublikował(a): Mariusz Juchimowicz
Zaakceptował(a): Mariusz Juchimowicz
Artykuł był czytany: 18411 razy

KARTA DUŻEJ RODZINY

W ramach rządowego programu dla rodzin wielodzietnych od 16 czerwca br. będzie można składać wnioski o Ogólnopolską Kartę Dużej Rodziny.

 

Karta Dużej Rodziny przeznaczona jest dla rodzin które mają na utrzymaniu co najmniej troje dzieci.
Do korzystania z programu są uprawnieni członkowie rodziny wielodzietnej:
1. rodzic (rodzice) – przez którego rozumie się także rodzica (rodziców) zastępczych lub osobę (osoby) prowadząca rodzinny dom dziecka,
2. małżonek rodzica,
3. dziecko – przez które rozumie się także dziecko nad którym rodzic sprawuje rodzinną pieczę zastępczą, oraz osobę, o której mowa w art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 09 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135, ze zm.).

Więcej informacji - Link do strony internetowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

 

Data powstania: piątek, 27 cze 2014 10:45
Data opublikowania: piątek, 27 cze 2014 10:46
Opublikował(a): Mariusz Juchimowicz
Zaakceptował(a): Mariusz Juchimowicz
Artykuł był czytany: 19490 razy



Postanowienie nr39/2012

Komisarza Wyborczego w Łomża z dnia 23 listopada 2012 w sprawie podziału Gminy Wizna na okręgi wyborcze

Pliki do pobrania:

Data powstania: poniedziałek, 10 gru 2012 13:38
Data opublikowania: poniedziałek, 10 gru 2012 13:40
Opublikował(a): Mariusz Juchimowicz
Zaakceptował(a): Mariusz Juchimowicz
Artykuł był czytany: 23525 razy

WYKAZ OSÓB PRAWNYCH I FIZYCZNYCH

WYKAZ OSÓB PRAWNYCH I FIZYCZNYCH, KTÓRYM W 2009 ROKU UDZIELONO UMORZEŃ , ODROCZEŃ ORAZ KTÓRYM UDZIELONO POMOCY PUBLICZNEJ (POWYŻEJ 500 ZŁ)

L.p.

Nazwisko i imię lub nazwa

z zaległości

I rata

II rata

III rata

IV rata

RAZEM

Przyczyna umorzenia

1

Mankiewicz Krzysztof, zam. Kramkowo 62

418,00

208,00

 

 

 

626,00

Ważny interes podatnika

2

Milewski Sławomir, zam. Kramkowo 50

 

367,00

183,00

 

407,00

957,00 zł

Ważny interes podatnika

3

Nitkiewicz Witold, zam. Wizna, ul. Czarnieckiego 128

 

 

279,00

 

279,00

558,00 zł

Ważny interes podatnika

 

                                                RAZEM

418,00 zł

575,00

462,00

 

686,00

2 141,00

 

Pliki do pobrania:

Data powstania: wtorek, 25 maj 2010 11:52
Data opublikowania: wtorek, 25 maj 2010 12:13
Data edycji: wtorek, 25 maj 2010 12:14
Opublikował(a): Mariusz Juchimowicz
Zaakceptował(a): Mariusz Juchimowicz
Artykuł był czytany: 36944 razy
Ilość edycji: 2

Ogłoszenia o zmianie PKD

 

                Wójt Gminy Wizna  informuje, iż traci moc rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD).

Zgodnie z § 4 rozporządzenia Rady Ministrów  z dnia 24 grudnia 2007r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD) , ( Dz.U. z 2007r. Nr 251, poz.1885 z późń. zm.)

do dnia 31 grudnia 2009r. należy zmienić klasyfikację w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

 

                                                                                                                                                                  Wójt

dr inż. Zbigniew Sokołowski