Jak korzystać ze strony BIP UG Wizna
Kilka wskazówek jak poruszać sie po naszym serwisie.
Dla Państwa wygody i sprawnego poruszania się po serwisie przyjęto pewien sposób prezentowania danych. Miejscem pierwszej selekcji danych jest menu górne, czyli to które świeci pod banerem graficznym. Tu umiejscowione są główne kategorie. Klikając na któryś z tych odnośników system przerzuca Państwa na wybraną podstronę. Wówczas na stronie mamy dwie kolumny. W lewej (węższej) są trzy ramki. Górna zawiera mechanizm wyszukujący. Środkowa zawiera podmenu, tzn. odsyłacze do kolejnych podkategorii. Najniżej zaś jest ramka z tematami informacji publikowanymi w tej kategorii, którą wybrali Państwo wcześniej. Tytuły te nie zawierają wiadomości z podkategorii.
Oto przykład: kliamy na Wydziały, system przerzuca nas na tę, wybraną stronę. W górnej ramce świeci wyszukiwarka, niżej zaś podkategorie (w kategorii wydziały). W tym przypadku jest to lista wydziałów. Klikając na wybrany wydział wchodzimy na informacje z tegoż wydziału. W tereści wiadomości znajdziecie Państwo odsyłacze do innych podstron naszego serwisu. To wszystko jest przygotowane dla Państwa wygody i komfortu.
Pod menu górnym jest lista ze ścieżką jaką przebyliście Państwo na stronie. W każdej chwili możecie wrócić na dowolny jej etap.
Każdą wiadomość można wydrukować, klikając na napis Drukuj. Moduł wyszukujący dostępny jest w każdej chwili i jeśli szukacie Państwo konkretnej informacji np. Wydawanie dowodów osobistych wówczas należy wpiszć np. słowo dowód, system pokaże Państwu wszystkie podstrony z tym wyrażeniem i odnoszące się do tej dziadziny.
Jeśli, poszukiwane przez Państwa dane nie zostały umieszczone na stronie, można o nie się zwrócić do odpowiedniego wydziału, wysyłając e-mail. Można także skorzystać z mechanizmu umieszczonego na stronie Proszę o pomoc. Żądane przez Państwa informacje zostaną wówczas bezzwłocznie udostępnione.
Dla Państwa wygody i sprawnego poruszania się po serwisie przyjęto pewien sposób prezentowania danych. Miejscem pierwszej selekcji danych jest menu górne, czyli to które świeci pod banerem graficznym. Tu umiejscowione są główne kategorie. Klikając na któryś z tych odnośników system przerzuca Państwa na wybraną podstronę. Wówczas na stronie mamy dwie kolumny. W lewej (węższej) są trzy ramki. Górna zawiera mechanizm wyszukujący. Środkowa zawiera podmenu, tzn. odsyłacze do kolejnych podkategorii. Najniżej zaś jest ramka z tematami informacji publikowanymi w tej kategorii, którą wybrali Państwo wcześniej. Tytuły te nie zawierają wiadomości z podkategorii.
Oto przykład: kliamy na Wydziały, system przerzuca nas na tę, wybraną stronę. W górnej ramce świeci wyszukiwarka, niżej zaś podkategorie (w kategorii wydziały). W tym przypadku jest to lista wydziałów. Klikając na wybrany wydział wchodzimy na informacje z tegoż wydziału. W tereści wiadomości znajdziecie Państwo odsyłacze do innych podstron naszego serwisu. To wszystko jest przygotowane dla Państwa wygody i komfortu.
Pod menu górnym jest lista ze ścieżką jaką przebyliście Państwo na stronie. W każdej chwili możecie wrócić na dowolny jej etap.
Każdą wiadomość można wydrukować, klikając na napis Drukuj. Moduł wyszukujący dostępny jest w każdej chwili i jeśli szukacie Państwo konkretnej informacji np. Wydawanie dowodów osobistych wówczas należy wpiszć np. słowo dowód, system pokaże Państwu wszystkie podstrony z tym wyrażeniem i odnoszące się do tej dziadziny.
Jeśli, poszukiwane przez Państwa dane nie zostały umieszczone na stronie, można o nie się zwrócić do odpowiedniego wydziału, wysyłając e-mail. Można także skorzystać z mechanizmu umieszczonego na stronie Proszę o pomoc. Żądane przez Państwa informacje zostaną wówczas bezzwłocznie udostępnione.