OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
dot. GK_271_6_2021 "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna"
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00286773/01 z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. kpt. Władysława Raginisa 35
1.5.2.) Miejscowość: Wizna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-430
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 888 90 00
1.5.8.) Numer faksu: 86 888 90 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreteriat@gminawizna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wizna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-004a68d0-4ebb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003967/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-004a68d0-4ebb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, skrytka ePUAP Zamawiającego: /ugwizna/skrytka.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@gminawizna.pl .
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@gminawizna.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielanych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11. Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważnił nw. osoby: Włodzimierz Łąka tel. 868889002, Artur Szulc tel. 868889004.
12. Godziny pracy Urzędu Gminy Wizna (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy): od godz. 7:30 do godz. 15:30.
13. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień na zasadach i w terminach określonych w art. 284 ustawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gminy Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18-430 Wizna, tel. 86 888 90 00 reprezentowany przez Wójta Gminy Wizna;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Wizna jest Pani Jolanta Napiórkowska, kontakt: iod@wizna.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: GK.271.6.2021 pn.: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie odkreślenia wymaga, że wykonawca, podwykonawca i podmiot trzeci będzie musiał podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (nie wymaga dodatkowego załącznika, treść oświadczenia jest zawarta w formularzu ofertowym).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz selektywnie zebranych popiołów z palenisk domowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – znaczenie 60 %
Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – znaczenie 40 %
2. Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
1) CENA
Najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert łącznie z VAT
C= ---------------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena ocenianej oferty
C – ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena,
2) Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – „O”
Przez odległość miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów od siedziby Zamawiającego rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18-430 Wizna, do miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie danego rodzaju odpadu. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zmawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował, także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
Punkty przyznane za kryterium Odległość – „O”, Zamawiający przyzna według poniższych zasad:
1) 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 65 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
2) 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 65 km do 100 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
3) 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km do 135 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
4) 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 135 km do 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
5) 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35.
Ocena ostateczna = C + O tj. suma punktów „Cena” + suma punktów „Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę, która w sumie zdobyła największą liczbę punktów.
Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt.
3. Oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie komunalnych odpadów papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych i odpadów z opakowań wielomateriałowych, szkła oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – znaczenie 60 %
Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – znaczenie 40 %
2. Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
1) CENA
Najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert łącznie z VAT
C= ---------------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena ocenianej oferty
C – ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena,
2) Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – „O”
Przez odległość miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów od siedziby Zamawiającego rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18-430 Wizna, do miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie danego rodzaju odpadu. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zmawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował, także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
Punkty przyznane za kryterium Odległość – „O”, Zamawiający przyzna według poniższych zasad:
1) 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 65 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
2) 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 65 km do 100 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
3) 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km do 135 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
4) 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 135 km do 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
5) 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35.
Ocena ostateczna = C + O tj. suma punktów „Cena” + suma punktów „Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę, która w sumie zdobyła największą liczbę punktów.
Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt.
3. Oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie komunalnych odpadów - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – znaczenie 60 %
Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – znaczenie 40 %
2. Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
1) CENA
Najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert łącznie z VAT
C= ---------------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena ocenianej oferty
C – ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena,
2) Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – „O”
Przez odległość miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów od siedziby Zamawiającego rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18-430 Wizna, do miejsca instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie danego rodzaju odpadu. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zmawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował, także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
Punkty przyznane za kryterium Odległość – „O”, Zamawiający przyzna według poniższych zasad:
1) 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 65 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
2) 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 65 km do 100 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
3) 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km do 135 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
4) 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 135 km do 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35;
5) 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 170 km od siedziby Zamawiającego, tj. Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35.
Ocena ostateczna = C + O tj. suma punktów „Cena” + suma punktów „Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę, która w sumie zdobyła największą liczbę punktów.
Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt.
3. Oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów wydawane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 779),
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ustawy, wskazanych poniżej:
a) aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.);
b) informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.2 Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
a) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
4.3 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4.4 Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w Rozdziale X pkt 1 i 2 SWZ. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 ustawy. wystarczającym jest, jeśli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie określonym we wzorze umowy.
3. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga akceptacji każdej ze Stron umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca skłąda ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostepnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04
Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (pdf) 26 lis 2021 15:18 0,2 MB
- SWZ_GK_271_6_2021.docx (docx) 26 lis 2021 15:18 0,07 MB
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 1.12.2020.doc (doc) 26 lis 2021 15:18 0,08 MB
- Załącznik nr 2 - oswiadczenie wykluczenie art. 25 ust. 1.doc (doc) 26 lis 2021 15:18 0,03 MB
- Załącznik nr 3 - oswiadcznie warunki.doc (doc) 26 lis 2021 15:19 0,03 MB
- Załącznik nr 4 - zobowiazanie.doc (doc) 26 lis 2021 15:19 0,03 MB
- Załącznik nr 5 - grupa kapitałowa.doc (doc) 26 lis 2021 15:19 0,03 MB
- Załącznik nr 6 - projekt umowy[5262]_2020_12_01.doc (doc) 26 lis 2021 15:19 0,13 MB